Červen 2009

dlouhá nepřítomnost

28. června 2009 v 22:09
Moc se omlouvám ale ted tu nebudu delší dobu ale klidně komentujte dál budu jedině ráda.;-)
jak přijedu tak vám dám diplomky pá

Narozky postav z Naruta

28. června 2009 v 22:04
Leden
01 - Gai
02 - Iwashi
04 - Haku
08 - Hiashi & Hizashi
19 - Gaara
23 - Shino
Únor
08 - Sarutobi
11 - Sigure
21 - Yoroi
29 - Kabuto
Březen
08 - Ebisu
09 - Tenten
20 - Ibiki
27 - Hanabi
28 - Sakura
Duben
02 - Cloud Ninja Leader
03 - Udon
04 - Gatoh & Tonbo
05 - Tazuna
06 - Waraji
Květen
01 - Chouji
04 - Tsunami
07 - Midare
08 - Homura
15 - Kankurou
26 - Iruka
30 - Baiu
Červen
06 - Gouzu & Meizu
08 - Moegi
09 - Itachi
11 - Kurenai
12 - Dosu
Červenec
03 - Neji
04 - Baki
06 - Kin
07 - Akamaru & Kiba
17 - Gemma
21 - Kotetsu
23 - Sasuke
Srpen
15 - Zabuza
21 - Kaiza
23 - Temari
28 - Raidou
Září
01 - Koharu
03 - Aoba
14 - Zaku
15 - Kakashi
22 - Shikamaru
23 - Ino
Říjen
10 - Naruto
18 - Asuma
19 - Suzume
21 - Mizuki
24 - Anko
27 - Orochimaru
Listopad
02 - Hayate
05 - Wind Country Lord
11 - Jiraiya
15 - Mubi
16 - Kagari
25 - Izumo
27 - Rock Lee
30 - Misumi
Prosinec
01 - Zouri
20 - Oboro
24 - Madam Shizimi
25 - Inari
27 - Hinata
30 - Konohamaru

Rozdíly mezi Shippuden a Uzumaki

28. června 2009 v 22:02
Rozdíly mezi Naruto a Naruto Shippuuden
Uchiha Sasuke Uchiha Sasuke Shippuuden je nový Shippuuden
http://narutomx.free.fr/images/informations/stylesperso/sasuke.jpg
Haruno Sakura a Haruno Sakura Shippuuden je nový Shippuuden
Hyuuga Neji a Hyuuga Neji Shippuuden je nový Shippuden
http://narutomx.free.fr/images/informations/stylesperso/neji.jpg
Ten Ten a Ten Ten Shippuuden je nový Shippuuden
Písečný tým
Gaara a Gaara Shippuuden je nový Shippuden
http://narutomx.free.fr/images/informations/stylesperso/gaara.jpg
Kankurou a Kankurou Shippuuden je nový Shippuden
http://narutomx.free.fr/images/informations/stylesperso/kankurou.jpg
Temari a Temari Shippuuden je nový Shippuuden
http://narutomx.free.fr/images/informations/stylesperso/temari.jpg
http://i10.servimg.com/u/f10/11/14/32/80/banier10.jpg


Hokage

28. června 2009 v 22:00
První Hokage - Shodaime
Druhý Hokage - Nidaime
Třetí Hokage - Sarutobi dokáže vyvolat opici
Čtvrtý Hokage - Yondaime
Pátý Hokage - Tsunade
dokáže vyvolat slimáka Katsuyu
http://sdb.drshnaps.com/images/BGs/HokageMountain.png

další komixy

28. června 2009 v 21:50
Deidara hledá svoji ruku =D
Překlad:
*Vzdych* Co mám předpokládat k tomu abych našel svoji ruku??
Hm?
...
Hej!Vrať se sem , ne!

Sněhulák,naruto,sai a Sakura

28. června 2009 v 21:46
Itachi začiná stárnout měl by si pořídit brýle =D
http://kobylka_v_pyzamu.bloguje.cz//img/snehulak.jpg
Sai chtěl říct penis ale Naruto zavrel mu hubu aby on neprozradil jejich penis jak vypada lol!

Naruto Komixy

28. června 2009 v 21:44
vždycky musím narazit na takovou blbost jako je toto a vždycky u toho musím smíchy brečet ja už jsem taková nemusím vědět co to znamená česky mě stačí obrázky =D

1.díl časopisu

28. června 2009 v 21:35
Omlouvám se že je to suché ale bylo málo času příští díl bude hodně lepší;-)

hledají se redaktoři

28. června 2009 v 21:31
Hledáme redaktory do našeho časopisu
Časopis je zaměřen na anime,modu,hry,vtipy a taky spoustu nápadú a
spol.Každopádně redaktor by měl být schopný a taky zvěf¨daví.Kdo má zájem napište tu přihlášku nebo se taky múžete na něco poptat.Chci vědět jen
-přezdívka
-ICQ nebo skype
- blog

no a pak už se domluvíme;-) XD

Elfové

28. června 2009 v 21:25



Elfové jsou krásné bytosti, působící až magickým dojmem. Žijí v souladu s přírodou a většinou se straní lidí i kouzelníků. Mají svou vlastní řeč zvanou tangwar queneya, někteří ovládají přírodní zelenou magii, a nejen ji, ale i účinná elfská kouzla. Jako příklad uveďme elfské kouzlo štítu vyvolané formulí Erga ow mëdiâl derton (Zjev se ochranný štíte) spolu se speciálním pohybem rukou odkaz na obrázek,

Aiôn gösyra dęrbasston(Zmiz zbrani nepřítele)

které vyrazí protivníkovi hůlku či zbraň. Najít Elfy není snadné, dokáží se mistrně maskovat, jsou výbornými stopaři a lučištníky. Vzhledem se podobají člověku, rozdílem jsou protáhlé, zašpičatělé uši. Koluje pověra, že všichni Elfové mají světlé vlasy, není však plně pravdivá. Ve skutečnosti tomu tak je u dobré poloviny příslušníků národa. Druhá polovina se pohybuje ve tmavší škále barev od kaštanové až po černou. Kromě nadání pro přesné míření jsou odolní, fyzicky zdatní a jejich sluch i zrak předčí lidský. Elfská města jsou roztroušena na utajených a skrytých místech, a v mnoha případech téměř splývají s přírodou. Setkání s elfským lučištníkem nemusí být nebezpečím, neboť Elfové nepatří k bojovným bytostem. Pokud je to možné, volí dohodu, což ale neznamená, že nejsou dobrými válečníky. Jejich šípům prakticky nic neunikne. Setkáte-li se s Elfy, jednejte s klidem a dejte najevo své přátelské úmysly. Pokud neohrozíte vy je, nebudou vám bránit v další cestě. Někteří Elfové, a nejen oni, jsou nadáni darem předvídat a vidět do budoucnosti.

Postupem času se na některých místech promísili Elfové s lidmi. Jedinci, kteří mají rodiče z rodu lidí i Elfů, jsou nazýváni Poloelfové.

Poloelf(půlelf):
může mít vlastnosti obou rodičů, záleží na genech. Většinou si ponechává elfskou mrštnost a souznění s přírodou. Jeho uši mohou, ale nemusí být zašpičatělé a vlasy mají rozličné barvy.
Posledním druhem Elfů jsou Temní Elfové Pozor, nezaměňovat s Temnými skřety! Temní Elfové nesnáší ztotožňování s národem Elfů, svému národu říkají Drow. Jejich životní filosofií je tma a temno. Postavou se podobají Elfům, ale jejich kůže je tmavá a vlasy bílé až stříbrné. Narozdíl od Elfů preferují místo zelené magie magii černou. Jejich spojencem je oheň. Střetnutí s nimi může být nebezpečné, ale nepochybíte-li (chybou by bylo například nazvat Drow Elfem), máte šanci odejít bez boje
Elf je mytologická bytost původně zřejmě pocházející ze starogermánských pověstí. Jejich původní jméno pocházející ze staré norštiny zní Álf, ale používají se i jiná označení, či přepisy: alp, elbe, alf, aelf, alb. Téměř všichni autoři se shodují v tom, že mají něco společného s lesy nebo alespoň s přírodou. V současném anglosaském světě (kromě velké části fantasy literatury) se výraz elf používá převážně pro malé pohádkové bytosti příbuzné skřítkům a vílám.

Elfové v mytologii:

V severské mytologii se můžeme se setkat s několika značně odlišnými druhy elfů.

Světlí nebo také sliční elfové jsou lidem podobné bytosti vysokého štíhlého vzrůstu s dlouhými, většinou tmavými vlasy, jemnými rysy obličeje a špičatýma ušima. Obývají lesy nebo travnaté pláně, neznají zemědělství a žijí z darů přírody. Jsou členy družiny boha plodnosti Freye a mají na starosti růst rostlin. Obývají Álfheim, jeden z devíti světů jasanu Yggdrasilu.

Tmaví nebo černí (norsky svart) elfové jsou malého vzrůstu a žijí pod zemí. Zřejmě mohou být různého vzhledu, poznávacím znakem jsou však opět špičaté uši. Často se o nich hovoří jako o skřítcích nebo permonících, liší se však od trpaslíků. Ti žijí ve Svartálfheimu.

Jako elfové také bývají označovány víly, přesněji se buď jedná o druh víl, nebo tvoří dohromady s vílami jednu skupinu pod vládou královny víl
Elfové jsou pradávná rasa, avšak různými autory či národy popisována dosti nesourodě. Podle některých severských pověstí jsou prý velcí jako skřítci a létají což bylo dobře vidět například v podle mě skvělém fimu Merlin. Soudobí autoři fantasy je však častěji popisují jako bytosti výškou jsou podobni člověku (obecně udáváno 170-190 cm), zdají se však díky své štíhlosti vyšší. Jsou také velmi krásní a ušlechtilí. Mají vždy zašpičatělé uši. Jsou bezvousí, ale velmi často mívají dlouhé vlasy. Není ustálen názor o jejich barvě. Prakticky může být jakákoli krom zrzavé. Například tolkienovi elfové ze Středozemě mají v drtivé většině světlé až zářivě světlé vlasy. Nejpozoruhodnější je však na elfech jejich věk, což je také jejich největší odchylka od lidí. I zde se však autoři v názorech bohužel rozcházejí. Někteří tvrdí, že se dožívají vysokého věku (většinou 200-300 let, ale i několik tisíc let)a to do doby než je život unaví a vábení domoviny, Arvandoru, již nebudou moci odmítnout. Arvandor je království panteonu elfích bohů. Jejich oblíbenou zbraní je luk v jehož ovládání dosahují skutečného mistrovství. Někteří, jako třeba Noldor ze Silmarillionu jsou však i velmi obávanými soupeři v boji muže proti muži. Mají krásný hlas. Velmi rádi zpívají a hrají na harfy. Svou podstatou jsou veselý národ, který se rád baví. Díky své zálibě ve studiu mají neobyčejné nadání pro magii. Z jejich řad se rekrutovalu už mnoho kouzelníků a mágů. Většinou jsou nejtužšími zastánci dobra, některé jejich čeledi (tzv. Temní elfové) jsou však vtělené zlo. Není také ustáleno, jesti mají raději den či noc, patrně jsou tyto dva aspekty v rovnoceném poměru. Elfové však nejsou pouhou smyšlenkou fantasy autorů. Už v dávné historii jsou o těchto mytologických bytostech zmíky.

Elfové v historii:


Elfové byli za poslední staletí téměř ztraceni ve víru času, jsou ještě starší než trpaslíci, kteří je později vytlačili. Elfové jsou bytosti ještě záhadnější a nedostižitelnější než trpaslíci, téměř nikde není popisován jejich vzhled ani jejich funkce. Vydejme se tedy po stopách slova "elf". Ve středověké Francii elfové neexistovali, v 16. století Francouzi toto slovo převzali pro označení víl. Od 19. století jím jsou nazývány bytosti příbuzné trpaslíkům. V německých pramenech do 13. století najdeme slovo "elf" jen vzácně, později je hojně užíváno k označení "noční můry". V Anglii se "elf" používal do počátku 11. století, později se význam tohoto slova změnil stejně jako v německé literatuře. Toto označení se pak používalo pro všechny bytosti nižší mytologie. Ve Skandinávii je "elf" stejná bytost jako trpaslík , pro toto stvoření je možné použít obou názvů. Tak se stalo, že elfové téměř ztratili svoji osobitost a autonomitu.

Pokud se na ně lidé odvolávali, musely mít tyto bytosti velkou moc. Ovšem uvědomíme-li si, že elfové žili po boku bohů, není na tom nic divného. Elfové jsou pro mnoho z nás symbolem dlouhověkosti a velké moudrosti, což vyvěrá zvláště z Tolkienovy představy o těchto bytostech. Ať už byli kdysi kýmkoliv, vypadá to, že měli blízko k bohům a skutečnému vědění. Moudrosti, kterou si ani neumíme představit, protože bychom ji, my lidé, na tomto stupni duševní vyspělosti pravděpodobně nedokázali pochopit. V přírodě se skrývá mnoho tajemství a moudrosti, možná že lidé v dávných časech si toto vědění personifikovali do spousty postav, a to jim ony principy umožňovalo lépe chápat. Důležité je, že onu pravdu nějakým způsobem přijímali, až se stala součástí jich samých. Ale co dnes? Mnoho z nás se stále více vzdaluje od přírody, je to asi cena pokroku, ale občas se stává, že člověk se musí o kousek navrátit, aby pak mohl rychleji vpřed. Určitě stojí za to čas od času opustit město a vypravit se do lesa, skvěle se odpočineme a kdo ví, koho tam potkáme…

Elfská jména

Anastázie - Ortainë
Anna - Maxë, Maxië
Barbora - Ettelwen, Ettelëa
Denisa - Erunis
David - Meldon
Dominika - Herio
Dorota - Eruannë
Eliška - Eruvérë, Eruvanda
Ema - Meldë
Ester - Elenë
Eva - Cuilë
Filip - Roccondil, Melarocco
Gabriela - Erunis
Helena - Alcë, Alcië
Hana - Írimë
Ivana - Erumaxë
Jakub - Attanóno
Jana - Erumoicë
Jaromír - Melcoiro, Meltuilo
Jiří - Cemmótar
Kamila - Cordandurë
Karolína - Mirimë
Kateřina - Vendëa, Vénëa
Klára - Calimë
Kristýna - Laivinë
Lenka - Alcinë, Alciellë
Lucie - Calië
Marie - Erummeldë
Markéta - Marilla, Marillë
Martin - Mahtion
Martina - Mahtiel
Michael - Eruvëo
Monika - Eressië, Eressiel
Nikola - Túrelië
Ondřej - Poldo
Patrik - Táro
Pavel - Pityon, Titton
Petr - Sardo
Richard - Nornotur
Śárka - Oronis, Oroniel
Tereza - Turmë, Turmawen
Tomáš - Onóno
Viola - Helinillë
Vojtěch - Hossentulton
Zoe - Cuilë
Zuzana - Indil
Žofie - Nóliel, Nolwë

Původ Elfštiny:


Elfové se dávno ve Starých časech rozdělili ve dvě hlavní větve: Západní elfy (Eldar) a Východní elfy. Druhého původu byla většina obyvatel Temného hvozdu i Lórienu. Jejich jazyky se však v tomto příběhu neobjevují; všechna elfská jména i slova jsou zde v eldarské podobě.

Z eldarských jazyků se v této knize vyskytijí dva: Vznešená elfština čili quenijština a Šedá elfština čili sindarština. Vznešená elfština byla dávným jazykem Eldamaru za Mořem, prvním, který byl písemně zaznamenán. Nebyla to již rodná řeč, ale stala se jakousi "elfí latinou", dosud užívanou při obřadech a pro vysoce učené mudrosloví a písně Vznešenými elfy, kteří se vrátili jako Vyhnanci ze Středozemě na konci Prvního věku.

Šedá elfština byla původně příbuzná s quenijštinou ; byl to totiž jazyk Eldar, kteří došli na pobřeží Středozemě, ale nepřepluli Moře a zůstali v přímořské zemi Beleriandu. Tam jim kraloval Thongol Šedoplášť z Doriathu a v dlouhém příšeří se jejich jazyk měnil s měnivostí zemí smrtelníků a značně se odcizil řeči Eldar ze Zámoří.

Vyhnanci, sídlící mezi početnějšími Šedými elfy, přejali pro běžné užívání sindarštinu; proto byla jazykem všech elfů a jejich knížat, kteří se vyskytují v tomto příběhu. Všichni totiž byli eldarského původu, i když lid, kterému vládli, byl z nižších čeledí. Nejvznešenější ze všech byla paní Galadriel z královského domu Finarfinova, sestra Finroda Felagunda, krále Nargothrondu. V srdcích Všech vyhnanců byla touha po Moři nikdy neutuchajícím nepokojem; v srdcích Šedých elfů dřímala, dřímala, jakmile se však probudila, nemohlo ji nic.

Pár základních Elfích frází:

Pozdravy
Elfí překlad
Hvězda svítí na hodinu našeho dalšího setkáníElen síla lúmenn´ omentielvo
Dobrý/é (den / ráno / večer)Mára (rë / arin / undómë)
Zdar ! Sláva !Aiya !
Bylo to příliš dávno.Né yonta yárë.
Mé srdce zpívá o tom, že tě chce spatřitÓrenya linda cenwelyo
Jsem rád/a, že se setkávámeNányë alassëa omentielmanem
Vítej/te !Mantülië !
Přátelé !Nildor ! / Nildi !

co a jak vytvořit mandalu

28. června 2009 v 21:22
Co je to Mandala
Podle umělecké tradice Tantrického buddhismu je mandala unikátní a jedinečný vzor, sestavený ze zrnek barevného písku. V Tibetštině se tomuto umění říká dul-tson-kyil-khor, což by se dalo přeložit jako "mandala barevných prášků". Milióny zrnek písků jsou po dobu několika dnů i týdnů trpělivě kladeny na své místo, na plochou desku. Po dokončení, pro symboliku pomíjivosti veškeré existence, jsou zrnka smeteny a vysypány do proudu blízké řeky, odkud roznese voda uzdravující energii do všech koutů světa.

Nejoblíbenější materiál pro vytvoření mandaly je barevný písek. Další oblíbený jsou : prach z drcených květů, bylin či zrní nebo i barevné kamínky. V dávných dobách se používaly i drcené drahé kameny.

Jak vytvořit mandalu?
Je mnoho způsobů, jak mandalu vytvořit. Nejprve nakreslete jemnou čarou kružnici na list papíru. Kružnici následně vyplníme buď náhodně a necháme ruku volně malovat různé klikyháky a propletené čáry, nebo ji vyplníme konkrétním obrazem, který pochází například z našich snů nebo meditací. Uvnitř kružnice můžeme zachytit scénu z denního života nebo objekt, který nas fascinuje v přírodě. Vyplnění kružnice je první krok.

Umění mandaly je především nástrojem osobního poznání, proto vytvořením těchto symbolů vystihneme mnoho našich částí. Naše tělo je obsaženo v mechanické části kresby. Vidíme tak náš nervový systém dosud nepoznaným způsobem v pohybech, které byly potřeba k vlastní malbě. Náš stav myšlení je odražen ve formách a strukturách, které se objevují v kružnici a naše pocity jsou odraženy v použitých barvách.

Když je mandala dokončena, získáme zajímavý ucelený otisk toho, co se v nás odehrávalo v daný okamžik .

snář C

28. června 2009 v 21:19
Cizoložství, pokušení odolati - vítězství nad nepřítelem.
Cizoložství spáchati - znamená velkou hádku.
Chlapce viděti - přírůstek v rodině.
Chléb hezký viděti - ke slávě a bohatství spěti.
Chléb jísti dobrý - věrné přátele míti a výhra.
Chléb péci - zdařilé podnikání.
Chléb připravovati viděti - ke slávě a bohatství spěti.
Chléb spálený viděti - lehkomyslnost.
Chléb teplý jísti - onemocnět.
Chléb zkažený viděti - kolísavé štěstí.
Chmel - podnik bude velký zisk přinášeti.
Chromý býti - bída, svízel.
Chrousta viděti - nedůvěru vbuzovati.

snář B

28. června 2009 v 21:18
Bál, účastnit se ho - znamená zvláštní štěstí, velké vyznamenání.
Baldachýn, pod ním státi - úcta a vážnost.
Balet viděti - klamání a podvod.
Balkon, na něm státi - opětování lásky.
Balon viděti - neštěstí na obzoru.
Balzam míti - zasloužit si chválu.
Bandity viděti - pronásledování.
Banku viděti - klidný život vésti.
Barvu roztírati - dobré obchody.
Baterku viděti - tajní nepřátelé.
Bavlnu tkáti nebo přísti - zisk.
Bavlník viděti - bohatství.
Bazilišky viděti - zármutek, truchlivost.
Beránka hopsati viděti - radost z dětí míti.
Berle, s nimi jíti - ztráta milé(ho), neohrabanost v obchodech.
Berle, někoho jiného s nimi jíti viděti - pomoc získati, od neznámého přítele podporován býti.
Besídka, v ní seděti - seznámiti se.
Běžeti a přitom z místa se nehnouti - snažiti se a namáhati bez úspěchu.
Běžeti nebo nebo někoho běžeti viděti - splnění přání, ke štěstí přijíti.
Bičem práskati - upřímností přátele získati.
Bídu velkou viděti - opovržení, pohrdání.
Biskupa viděti - přízeň od vysoké osoby.
Bláto, marast, jím se broditi, nebo zablácené šaty míti - neštěstí a zármutek.
Bledý býti - znamená nemoc.
Blechy na vlastním těle chytati - své nepřátele překonat.
Blechy, mnoho míti, jimi trápen býti - neštěstí, nepřátelé, chudoba, nouze.
Blesk viděti - nesvornost, hádka, nepříjemnost.
Bludiště - odstranění všech překážek.
Bobkové listy trhati - zmařené naděje.
Bodláky viděti - zrada.
Boha hovořiti slyšeti - radost.
Boha chváliti - trápení.
Boha viděti, s ním mluviti - starosti a zármutek.
Boha vzývati - radost.
Bohoslužbu navštíviti nebo slyšeti - obtížnou práci dostati.
Boj, zůčastniti se - usmíření.
Bojovati - do sporu se dostati.
Bojovati s divokým zvířetem a zvítěziti - od velkého nebezpečí zachráněn býti.
Bordel viděti - neštěstí, pronásledování, nemoc.
Borůvky jísti - skromná budoucnost.
Bos běhati - tělesná slabost.
Boudu s trhovým zbožím viděti - výhra, zisk.
Bouli míti - pozemek obdržeti.
Bouřka - špatné zprávy.
Bradavice - mrzutosti.
Brambory kopati - úsilí, nevděčná práce.
Brambory viděti nebo jísti - onemocněti.
Brány viděti - ztráta a nemoc.
Bratr, s ním se loučiti - konec zármutku.
Bratra zesnouti viděti - znamená ztráta možného nepřítele.
Brčál viděti nebo trhati - věrné přátelství.
Brk bílý míti - od falešného podezření očištěn býti.
Brk, jím psáti - brzká dobrá zpráva.
Brnkačku viděti nebo na ní hráti - se závistí mět co dělat.
Brnění nositi - hněv Vám přinese mnoho nepříjemností.
Brýle míti nebo používati - ješitným se stávati, posmívati se komu, měniti se.
Brýle nositi - opatrnost před přáteli.
Břečťan na zdi viděti - upevnění vztahů.
Břečťan viděti - štěstí, láska, přátelství.
Břečťan, z něho věněc víti - věrného přítele míti.
Břemeno, jím naložen býti - rychlé ukončení obchodů.
Břicho malé a hubené míti - zdlouhavý soud.
Břicho oteklé míti - znamená neštěstí a nepříjemnosti.
Břicho velké míti - zámožnost.
Burzovní dům viděti - Obchody dělati, jistota v podnikání.
Burzu viděti - hodně štěstí míti.
Buvola viděti - velká ztráta.

snář A

28. června 2009 v 21:16

Abatyši viděti - pozor na pýchu a lest.
Almužnu přijímati - dobré příjmy.
Almužny rozdávati - prospěch z podnikání.
Aloe viděti - starou známost obnoviti.
Ananas jísti - pozvání na návštěvu.
Anděla viděti - velké štěstí, potvrzení všech nadějí a přání, vítané zprávy.
Andělem býti - znamená velkou poctu, smrtelnou nemoc.
Angličana viděti, nebo s ním mluviti - falešné přátele a špatné věřitele míti.
Apoštola viděti - zpráva.
Arcibiskupa viděti - rychlá smrt.
Archu viděti - mrzutost přijde.
Armádu pochodovati viděti - pohroma, neštěstí.
Armádu v boji viděti - neštěstí a smutek.
Artyčoky viděti a je jísti - tajně trpěti, nastávající rozluka.
Audience u vznešené osoby - stěstí a výhra.
Automat viděti - výhodné v obchody.

1.bleskajda

28. června 2009 v 21:13
Mám tu pro vás 1.bleskajdu beru první tři
1.přezdívka
2.kam se ozvat?
3.co na diplomek?
4.vyjmenuj mi tři anime
5.znáš anime Kill me,kiss me?
tot vše zatím pá

Hodnost:genin?!

28. června 2009 v 19:00
http://www.naruto2.com/images/Chuunin_Exams/Test1-NarutoPaperExam2.jpg

je to k neuvěření ale prošla jsem!Pár technik sem měla špatně -sice jen dvě ale i taksem prošla!ted sem genin a nikdo mi nezkazí mou náladu!

Naruto a testy

28. června 2009 v 18:58

http://www.naruto2.com/images/Chuunin_Exams/Test1-NarutoPaperExam2.jpg
Obrázek “http://complabs.nevada.edu/~ajlee/pics/naruto2.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.http://www.naruto2.com/images/Chuunin_Exams/Test1-ExamWatchers.jpg
http://www.naruto2.com/images/Chuunin_Exams/Test1-Exam.jpg


čína fotky a tak

28. června 2009 v 18:17

čínské znaky

28. června 2009 v 18:13

drak

28. června 2009 v 18:11
Drak je mýtické zvíře vyskytující se v mnoha kulturách.
Na rozdíl od běžně zažitých představ nelze problematiku draků shrnout do představy pohádkového draka a to dokonce ani jeho podobu. Představy o vzhledu draka prošly mnoha proměnami, a proto jediné co lze opravdu říci je, že se jedná o tvora mající jednu, nebo více hlav. Patrně drakem s nejvyšším počtem hlav byl stohlavý Ládón, naproti tomu čínští draci jsou zásadně jednohlaví. Také běžně zažitá představa, že drak dští oheň neodpovídá realitě, tvor dštící oheň se zpravidla nazývá saň. Dalším problémem popisu představy draka spočívá v křídlech. Drak mohl mít, zpravidla netopýří křídla, ale z různých bestiářů a bájí je známo značné množství draků nemajících křídla. A konečně nelze ani říci kolik nohou měl mít v lidských představách drak, jelikož se vyskytují jak dvounozí tak čtyřnozí draci, ale z literatury jsou známy i představy draků beznohých a dokonce i vícenohých. V některých středověkých bestiářích, ale i přísně vědeckých biologických knihách se setkáme i s mořskými draky.
Jeho vlastnosti jsou v jednotlivých podáních stejně problematické jako jeho vzhled, lze říci, že klasická představa Evropana je, že se jedná o hloupé a zlé bájné zvíře. Tato představa však není zcela pravdivá, neboť mnozí draci byli posvátní a jejich zabití bylo tvrdě potrestáno. V neevropských představách draků jsou tyto tvorové často dobří a lidem pomáhající. V některých starověkých představách nalezneme i představy klasické nestvůry.
Velmi zvláštní je i způsob dračího rozmnožování o němž nás literatura informuje velmi sporadicky, o samotném dračím páření pak téměř vůbec. Dalším velmi zajímavým problémem je evidentní nedostatek dračích samic (je zajímavé, že představa draka jako mužského prvku se udržela i v dnešní fantasy literatuře a pohádkách). Podle známé literatury drak postaví hnízdo, kde snese vejce (jedno, velmi zřídka i více), ze kterých vysedí mláďata, o která se pak stará, velmi zvláštní je, že počet hlav není dědičný.
Stravovací návyky jednotlivých draků se různí, existují draci býložravci, ale převážná většina draků je masožravá a někteří i výhradně lidožraví.
Starověk a draci
V dějinách nacházíme představu draka u velkého množství starověkých kultur a přes veškerou nejednotnost těchto představ se jedná o jeden typ bájných tvorů. Představa těchto tvorů vznikala pravděpodobně mnohem dříve než lidstvo objevilo možnost své poznatky zapisovat. Jedna z teorií vzniku této představy říká, že draci vznikli z hadů, respektive z určitých vlasností hada a ještě několika dalších zvířat. Draci v bájích vystupují jednak jako zcela záporné postavy, jednak jako atributy či služebníci bohů a v některých případech i jako bohové sami.
Přední východ
S drakem se setkáváme již u Sumerů a na ně navazujících kultur, např. nejvyššímu bohovi akkadské říše byl drak přímo zasvěcen. Tento drak byl jakýmsi prototypem tehdejších představ draka a byl vlastně křížencem hada a ptáka Noha. Tehdejší podoba draka je dobře známa z archeologických vykopávek: Má hadí hlavu s velkýma očima, rozeklaným, hadím jazykem a s rohem na lebce. Krk má velmi dlouhý, jeho tělo je šupinaté a drak má čtyři nohy. Zadní tlapy mají ptačí drápy. Mezi badateli nepanuje úplná jednota o jeho funkci, schopnostech ani vlastnostech. Velmi známým drakem sumersko-akkadské mytologie je Mušmachchu, což byl sedmihlavý drak (nebo had). Poněkud atypickým drakem byla Tiamat, která na sebe spíše brala podobu draka než by jím sama byla.
S chetitskými draky je spojena jedna zajímavost a to je drak Illujanka, což byl had - drak, spojený s mýtem v němž Inara draka opije a spoutá (Mýtus o Illujankovi). Zajímavá na tom je skutečnost, že drak Illujanka je pravděpodobně první drak žijící v jeskyni. Velmi nenasytný byl chetitský mořský drak Chedammu, který pochází z chetitsky psaného mýtu o Kumbarim (churritský otec bohů). Rodiče tohoto draka jsou Kumbari a dcera velkého moře. Jeho hlavní zbraní byla žravost. Ištar se jej na prosbu svého bratra (bůh bouře) snažila zneškodnit, nejprve použila svoje ženské vnady, ale na draka nezapůsobila, protože jeho jediná touha bylo jídlo, poté ho omámila omamnými látkami a vylákala ho na břeh, kde ho Bůh bouře pravděpodobně zabil (tato část díla se nezachovala).
Bible
Velmi významným informačním zdrojem představ o dracích je i Bible. Ve starém zákoně byl pohled na draky ovlivněn, myšlenkami národů předního východu. Jedná se prakticky o židovskou úpravu těchto představ. V Novém zákoně jsou tyto představy ovlivněny helénismem a dalšími proudy určující tehdejší pohled na svět.
V Bibli se vyskytuje relativně dost draků, náhled na ně se změnil a nejsou ničím jiným než zlovolnými, nepojmenovanými bytostmi, jejichž osud není nijak zkoumán. Prostě vystupují jako součást nějakého příběhu, ve kterém nehrají hlavní roli.
Velmi zajímavá je Kniha Henochova, kde je přímo vysloveno, že v den potopy světa dojde k rozdělení dvou "oblud" (draků) z nichž jedna bude samice - Leviatan (mořská) a druhá samec Behemot.
Ve Zjevení XII, kde se vyskytuje největší drak "ocasem smetl třetinu hvězd z nebe", tímto drakem byl samotný satan.
Velice zvláštní je zabití babylonského draka, kterého prorok Daniel nakrmil šiškami z tuku, smoly a chlupů a drak poté pukl.
Drak a křesťanští světci
Středověk rozeznával draky okřídlené a neokřídlené. Nevěřit v neokřídlené draky (a draky obecně) bylo těžkým hříchem, protože pochybovač odporoval Písmu svatému. Mnoho svatých, jak zaznamenali jejich biografové draky zabilo nebo zahnalo. Draka jako atribut má hned několik křesťanských světců, jsou to například Benedikt z Nursie (okřídlený dráček vylézá z kalicha), Gotthard (zkrocený u nohou), Ignác z Loyoly (přemáhá ho), Jiří (probodává ho kopím), Lev Veliký (drak symbolizuje mocnosti temna), Markéta Antiochijská (u nohou, na dlani, někdy ho drží na provázku), Marta, Hilarius nebo archanděl Michael (přemáhá ďábla v podobě draka).
Latinské slovo DRACO, -ónis, znamená jak "drak", tak i "had" a proto jsou někdy v textu zaměnitelní.

Egypt
Egyptské náboženství přes obrovské množství podivných bytostí, monster, atd. nezná klasického draka. Do egyptské mytologie bylo v průběhu doby zasazeno několik draků víceméně lokálního významu, kteří z ní zase odešli, aniž by do ní významěji zasáhli.
Přesto jsou v této mytologii dvě velmi významné bytosti, které jsou někdy označováni jako draci. Jedná se o Amemait, velká požíračka, nestvůra se lvím a hroším tělem a krokodýlí hlavou. Zúčastňovala se "vážení srdce" u posledního soudu, jestliže bylo srdce lehčí než pravda, sežrala ho a duše přestala existovat navěky. Amemait bývá v některé literatuře označována jako drak, jinde nikoli, každopádně s draky vykazuje některé shodné znaky.
Apop je spíše démon v podobě obrovského hada, je to nepřítel boha Re. Byl ztělesněním nepřátelských sil, které ohrožovaly plavbu sluneční lodi, byl příčinou stmívání, přítmí, temných mraků atd.

Řecko
V řecké a následně i římské mytologii je situace kolem draků velmi komplikovaná, neboť se jich zde vyskytuje značné množství, přičemž některé příběhy mají více verzí a často se stává, že v některé verzi nějakou činnost dělá drak a v jiné nikoli. Draci zde často vystupují jako představitelé tmy (někdy se stávají i jejím symbolem), jindy vystupují v pozici "hlídacího psa", vyskytuje se i pojetí jakéhosi "posvátného" zvířete a vykonavatele vůle bohů.
Nejznámějším řeckým drakem je patrně drak vystupující v Pověsti o zlatém rounu, kde Argonauté přijedou získat zlaté rouno do Kolchidy. Zde nejprve Iásón dostane za úkol osít pole dračími zuby (tento čin se stal základem mnoha přísloví), z této setby vyrostou vojáci, kteří se mezi sebou pobijí. Přestože Iásón splnil úkol zlaté rouno nedostane, proto se ho rozhodne získat lstí v čemž mu pomůže Médeia, která uspí draka střežícího toto rouno. Do této pověsti zasáhnou draci ještě jednou a to když Médeia prchá na voze, který tahnou dva okřídlení draci boha slunce Helia.
Dalším velmi známým drakem je drak zabitý Kadmem, který po objevení vhodného místa pro založení Théb narazí na draka, který zabije jeho společníky, ale kadmos ho nakonec zabije. Jeho zuby osel pole a vyrostlí vojáci mu pomohli založit město a on se stal jejich králem. Jako starý svého činu lituje a nakonec se sám promění ve velkého hada - draka.
Stohlavý drak Ládón, potomek nymfy Echidny a storukého obra Týfóna, střeží zlatá jablka v zahradě Hespedirek.
Trochu atypickým drakem byl Delfynes, kterého stvořila bohyně Gáia při válce s nebesy a kterého zabil Apollón.

Severská mytologie
Jörmungandr (Midgardsormr) vyskytující se v severské mytologii je sice častěji považován za mořského hada, ale může být i drak. Podle Eddy se jedná o hlavního protivníka boha hromu Thóra.

Čína
V Číně byli draci velmi populární. Byli uctíváni jako mořský bůh, později tažné zvíře pro vozy bohů (symbol jangu - mužský princip). Drak má obrovské tělo, ocas ještěrky a 4 velké nohy. Jedna z čínských hierarchií dělí draky do čtyř skupin:
Nebeští draci (天龍, tchien-lung) - střeží zemi bohů a slouží jim.
Draci duchové (神龍, šen-lung) - mají schopnost vyvolat déšť a vítr.
Pozemští draci (地龍, ti-lung) - žijí v mořích a řekách.
Draci strážci pokladů (伏藏龍, fu-cchang-lung) - hlídají poklady.
Draci jsou zde hodní a přátelští, dovedou se proměnit v lidi i jiná zvířata (symbol císařské moci). Jako potah bohů se nejvýrazněji projevili u Š-che tj. bohyně, která vyjíždí každé ráno na voze taženém šesti draky u západní hory sjede do propasti. A u vládce jara Tchaj-che (východ) s bohem stromu Ču mangem - ptačí tělo, létá na dvou dracích.

Středověká Evropa

Vlajka Walesu
Draky se zabývalo velké množství odborné literatury. Evropské pojetí draka se vyvíjelo poměrně složitou cestou, přičemž zásadní dopad na evropské pojetí draků měla samozřejmě Bible, z dalších významných myslitelů lze uvést svatého Augustina, který pravděpodobně jako první uvádí představu, že dračí křídla jsou podobná netopýřím (tuto představu neopustila evropská animace a film dodnes) a že vzduch okolo draka je zamořen jeho dechem. Toto zamoření je velmi zajímavé, neboť v literatuře se lze často setkat s vysvětlením, že jde o reakci na špatný vzduch v jeskyních atp. Nicméně v době sv. Augustýna nebylo zcela běžné, aby drak žil v jeskyni, naopak ještě mnoho let po jeho smrti se předpokládalo, že draci žijí v Etiopii a v podobných zemích. Konrad Gesner v díle Historiae animalium uvádí, že slovo draco pochází od "ostře vidět", to ovlivnilo představy o dracích na dlouhou dobu a lze tvrdit, že dobrý zrak byl nahrazen dobrým čichem, až v pohádkách 20. století. Dobrý zrak měl své opodstatnění v úvaze, že pokud drak letí do velké výšky musí nutně dobře vidět.
Dalším zdrojem informací o dracích je Mandevillův cestopis, který se zmiňuje o několika dracích, ale neposkytuje nové obecné poznatky, pouze nás seznamuje kde jaký drak žije. Jedinou novinkou tohoto cestopisu je možnost začarování ženy v draka Pověst o Ipokrasově dceři.
Ve středověké Evropě, bylo mnoho draků vystaveno v tehdejších muzeích (dnes bychom je označily spíše jako kabinety kuriozit). Nejčastějším takto vystavovaným "drakem" byl buď krokodýl nebo rejnok.
V Anglii v době krále Artuše byly draci různých barev symbolem různých znepřátelených zemí. V legendách o Merlinovi o těchto dobách mluvících se mohou vyskytovat i živý draci. Wales si červeného draka jako symbol ponechal dodnes.

20. století
Drak začal pronikat do literatury, především fantasy, kde došlo k narušení pravidel rozlišování toho, co drak může a čeho schopen není. Veškerá pravidla pak byla narušena filmem, kde drak zpravidla nevystupuje jako bájné zvíře, ale jako přihlouplý vraždící maniak, který pro své jednání zpravidla nemá ani motiv ani jasný příkaz. Lze říci, že se tak z bájného zvířete postupně stává smyšlený tvor.
Ve fantasy zaměřené spíš na magii než na meč bývají naopak draci inteligentní, často inteligentnější než člověk nebo alespoň těžící z tisíciletých životních zkušeností. Ovládají velmi dobře magii přirozenou (konečně, každý letecký inženýr by vám potvrdil, že drak létat nemůže - rozuměj bez magie) i naučenou (tedy klasická zaklínadla). Patří mezi nejnebezpečnější protivníky které můžete ve fantasy potkat, ale ne vždy jsou proti vám.
V některých fantasy světech - například v Midkemii - na sebe draci mohou vzít lidskou podobu, ať už pomocí zaklínadla nebo díky přirozené schopnosti změny podoby. I v lidské podobě si uchovávají svou sílu a rychlost (a magii, ale to je samozřejmé).
Kromě draků dštících oheň se vyskytují draci ledoví (bývají modří) a draci vydechující nebo vyplivující jed (bývají zelení). Obvykle mají jen jednu hlavu (a vícehlavý tvor se nazývá saň - narozdíl od rozdělení z legend zmíněném výše).
Draci se vyskytují i ve sci-fi, například v knihách o Pernu (Anne McCaffrey). Jedná se tam o původně malé tvory schopné plivat oheň po rozžvýkání jakéhosi nerostu, létat (na netopýřích křídlech), telepatické komunikace a teleportace skrz prostor i čas (přes něco zvané mezimezí). Po přistání lidských kolonistů byly geneticky vylepšeni - zvětšeni natolik, aby mohli nést lidského jezdce, a byla zvýšena jejich inteligence - aby mohli být použiti při obraně proti agresivní mimozemské (a mimopernské) formě života zvané vlákna. Draci z Pernu jsou častěji samci, samice kladou větší počet vajec. Svého jezdce si vybírají (z přivedených kandidátů) hned po vylíhnutí a tvoří s ním telepatické pouto.

Zabití draka
Motiv zabití draka se objevuje velice často, podle mnohých etnografů je to jedna z mála skutečně hrdinských situací. Ve starověku draka zpravidla zabíjeli hrdinové případně sami bozi. Nejčastěji je drak zabíjen jako temný element a jeho zabití pak symbolizuje vítězství světla a dobra. V některých případech je zabití draka považováno za akt zabití posvátného zvířete (pouze v případě, že ho zabije člověk). Za tento čin je pak tento člověk potrestán jako za zabití posvátnéhoo zvířete, kdy odpovědnost za trest buď převezmou sami bozi, nebo dochází k jakémusi samovolnému, nikým neřiditelnému trestu.
Velmi zvláštní jsou informace vyplývající z díla Gaia Plinia Secunda který uvádí, že drak loví slony přičemž je velmi často zabit. Zrovna tak sloni se pokouší lovit draky. Z představ Plinia vyplývá, že drak je menší než slon.
Ve středověku je motiv zabití draka ještě častější, přičemž středověká Evropa nezná nesmrtelné draky a takový čin je vždy hodnocen kladně.